2013. július 21., vasárnap

Hímzett ez-az

Ebben a bejegyzésben néhány hímzésemet mutatom Nektek.
Ez elsőt már korábban hímeztem, hardanger mintával.

A minta neve: Tenger csillaga. Nagyon tetszett, ezért négyszer is meghímeztem, különböző színekkel.  Egy, már meglévő keretbe raktam, és a kis műhelyem ajtaja melletti falat díszíti. Jól megfér egy régebben készített rajzom alatt. A rajz, a Fazekas keze egy keramikus hölgy kiállításának meghívóját díszítette pár évvel ezelőtt...


Angyalkák: beleszerettem ezekbe a kis angyalkákba. A mintát Just Carol blogján találtam.

Az elsőt lenvászonra hímeztem, erős nagyító alatt. A hímzés mérete: 7,5 x 6,5 cm. A helyét még nem tudom...

A második nagyobb, 13 x 13 cm-es. Terveim szerint valamilyen kézzel készült keretbe foglalom, és kikerül a falra. Nagyon kedvesek a szívemnek, öröm rájuk nézni...

 
OM jel, apró hímzéssel. Ezen a ki darabon próbáltam ki, milyen is a nagyító alatt hímzés. Ferdepánttal kereteztem.
 

2 megjegyzés: